Direktlänk till inlägg 5 september 2009

Ikea

Av Sandra Röjdell - 5 september 2009 21:35

Så har jag varit överallt idag känns det som iallafall, började dagen tidigt hemma hos mamma och åt lite frukost, sen åkte vi till folketspark på barnloppis (hittade inget den här gången) När vi var färdiga där så var där fler loppisar på Limhamn så vi var där och gick runt på tre olika loppis, jag fyndade två dynor som man har i barnstolen och en helt spliter ny sov säk"lägger ut en bild på den sen" för 100 kr hur billigt som helst. När vi var färdiga på alla loppisar så åkte vi ut till IKEA där jag köpte en jätte söt grön matta med nallar på och en lampa som jag ska ha i taket på Kevins rum, han kommer att ha det hur fint som helst. så det tog en tid att traska runt på ikea med väl igenom köer och kasser så åkte vi till Entré  och änligen fick jag köpt skjort bodyn som jag har velat ha jätte länge(ett par dagar:S) men den är sååååå söt.

På vägen hem blev det hämt mat från la empenada mums mums mums!!


Och just nu sitter jag och glor på fotboll tillsammans med mannen i mitt liv:) När det är slut så blir det lite läskig skräck film om jag nu klarar det he he..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Röjdell - 11 november 2011 10:24


      

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:37

Fick insperation från fly kartell som jag tycker är jätte söt, så jag fyndade en guldfiskskål för tio kr så började projektet:           resutat, lite mer fix kommer nya bilder.     ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:33

  pilatesboll snörre tapetklister   svart sprayfärg   Och så mysigt blev det   ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:09


  Mina finna pojkar Kevin är nu storebror, och det har hänt mycket sen förra inlägget. Dax att göra många nya inlägg.   Vi ska flytta till ett parhus:) Jag har många nya projekt. ...

Av Sandra Röjdell - 6 mars 2011 11:15

   En bil som Kevin verkligen gillade   Tröja och byxa bamse det gillar vi   En heldräkt lite onödigt köp men den är ju så grymt söt så den ska Kevin få svettas i lite iallafall :)   Sommar kläder   Ett par ganska stora byxor so...

Ovido - Quiz & Flashcards