Alla inlägg under december 2009

Av Sandra Röjdell - 30 december 2009 13:27

Så nu har hon börjat springa ut och in i katthuset så jag tror inte det dröjer länge till så kommer kattungarna.. Känns som en evighet trodde ju att dom skulle komit ut för ett par dagar sen med ha ha..

Naj nu ska jag fixa lite med mamma och pappas present :)

Av Sandra Röjdell - 30 december 2009 13:27

Så nu har hon börjat springa ut och in i katthuset så jag tror inte det dröjer länge till så kommer kattungarna.. Känns som en evighet trodde ju att dom skulle komit ut för ett par dagar sen med ha ha..

Naj nu ska jag fixa lite med mamma och pappas present :)

Av Sandra Röjdell - 26 december 2009 23:36

Undrar när katten ska födda för hon är rund som en boll nu, kanske hon hade tänkt gå som elefanterna, det trodde jag ett tag att jag skulle göra men ändå gick jag inte över mer än en dag..ha ha

Jag är så nyfiken på hur hennes bebisar ska se ut den här gången. Hoppas på att det blir lite fler färger denna gången hade varit hur kul som helst, men jag tor att alla ni som är intesserade av en misse är mer nyfikna   

Köpte en systemkamera nu på mellandagsrean och tro att jag har tagit mycket bilder och mååånga fler kommer det att bli. kommer ju ta bilder på kattungarna varje dag he he.

Nä snar tid för att sova

hej svej

Av Sandra Röjdell - 25 december 2009 23:30



      

Av Sandra Röjdell - 23 december 2009 12:03


Måste snart spricka...

  

Av Sandra Röjdell - 20 december 2009 09:51


 

Härligt med snö, har nästan lust att dra ner barnvagnen för en tur ute i snön men lilleman han är ganska så förkylld så jag stannar inne för min stora hobby (STÄDNING) he he

Det ligger högt med snö, hoppas ju på att det vill stanna till julafton så man känner att det verkligen är jul. Just nu sitter jag här och är jätte glad för min nya dator, den är sååå fin. men kan inte sitta för länge för här ser ut som femton personen  har stökat ner. hej svej

    

Av Sandra Röjdell - 16 december 2009 11:45

Bara lite till sen är det tid för min tjej att födda här hemma, men fortfarande kan hon tvätta sig i gumpen men när hon inte längre kan det så vet jag att det är tid för henne att födda, kanske för att hon klämmer ner bebisarna när hon tvättar sig he he tjokis..

Snart ska jag ha lite nyårs mys här hemma med mammorna, då ska vi göra söta små handavtryck på våra små bebisar i SILVER :)

Får väl bjuda på lite mat, kanske kykling gryta får se, får bli något lätt att tilllaga.

Julgranen är uppe och pepparkakshuset är byggt då närmar sig julafton, redan fjärde advent på söndag och sen torsdagen därefter kommer julemannen:D

Nä ska nog ta och städda lite här hemma, för kattsanden är över typ nästan hela golvet, och gårdagens alla glas står på bordet och diskmaskinen är redo att fyllas. Får ta och tvätta lite kläder till lilleman så att han har något att ha på sig.

 

Hej svej

Av Sandra Röjdell - 11 december 2009 15:30


          

Ovido - Quiz & Flashcards