Alla inlägg den 4 september 2009

Av Sandra Röjdell - 4 september 2009 15:06

Så har jag gjort mig iordning för kvällen:)

Hoppas att jag blev fin

Av Sandra Röjdell - 4 september 2009 10:38

Kevin väger c:a 2382 gram. *

Kevin är c:a 46.2 cm från hjässa till fot. *

Jag har klarat av 84% av graviditeten.

Jag har 42 dagar till förlossningen.


Nu vill jag ju bara ha honom här hos mig, krama och pussa honom. Känns som en hel evighet innan han ska ut, börjar fundera allt mer på förlossningen men försöker att inte tänka för mycket på det för jag vet att dom är jätte duktiga på förlossningen på kk. Tiden går nog extra långsamt för att jag bara sitter hemma pga svininflensan. Men den 19e ska vi flytta så vi har två veckor på oss att paka så nu ska jag väll ha att göra så dagarna går fort. På måndag ska jag till barnmorskan och på onsdag blir det föräldrarsamtal oss förlossningen och tiden efter. Ikväll är det fest på jobb och jag funderar på vad jag ska ha på mig humm.. känner mig väldigt stor just för tillfället och inget passar ha ha, men något borde jag hitta att ha på mig en klänning tror jag det blir.

Men ha en bra dag så skriver jag nog ikväll om hur det gick på festen.

Ovido - Quiz & Flashcards