Alla inlägg den 2 september 2009

Av Sandra Röjdell - 2 september 2009 21:54

städande hela dagen, fy så trött jag är nu, imorgon klockan tio blir det besiktning av lägenheten.

Får går upp tidigt i morgon och städa det sista.. oj oj oj jag kommer vara helt färdig efter han har varit här.

Just nu glor jag på efterlyst och efter det börjar det super slimming eller något sånt, ska iallafall glo på det. Men hål tummarna för att besiktningen går bra.

sov gott kram

Av Sandra Röjdell - 2 september 2009 10:56

Jag hittar verkligen ingen motivation till att städa och jag måste verkligen för snart ska vi ha hitt någon som ska besikta lägenheten och då kan det ju inte se ut så här.

Det värsta är att det kännns som om det bara är jag som städar, och gubben han bara lägger fram mer och mer..

Nä nu blir jag sur han ar sagt i en vecka nu att han ska ta upp låder så att jag kan paka ner sakerna där men nej inte har han gjort det.

Urk fy så jobbigt..och så klart fasnar jag på alla dåliga tvprogram som går nu på dagarna så sitter jag och glor där istället för att ta tag i städningen och bli färdig, skulle ju varit för att få igång värkarna och sånt med nej då det är ju för tidigt än, lite till ska han ligga där och det hade ju varit skönt att bli färdig med den nya lägenheten innan han kommer ut, ska ju måla hans rum och allt. Skit 6 veckor till han ska ut och jag ska bli klar med allt det, tror nog inte jag klarar det. och så ska jag göra iordning mitt pyssel rum men det får nog vänta ett tag till. nä om jag nu skulle ta och gå ut och diska iallafall..ha en bra dag:)

Ovido - Quiz & Flashcards