Alla inlägg under juni 2010

Av Sandra Röjdell - 30 juni 2010 07:28

  

Nu kan han även sova hos sin pappa i lugn och ro :) över mysigt.

När han nu tog flaskan så sover han hela nätter :) mycket glad

Av Sandra Röjdell - 30 juni 2010 07:25

      

Vi hade det riktigt mysigt men Kevin ville bara äta alla stenar han fick tag på..humm

Men annars var det jätte kul, Jag har äntligen köpt en baddräkt till Kevin Willys 40kr

Ska lägga upp någon bild på den sen.

Av Sandra Röjdell - 28 juni 2010 11:24

Jag älskar er

Av Sandra Röjdell - 22 juni 2010 08:36

  Tummen upp!

Egen gjort hand och fot avtryck, det är värkligen ett minne över hur liten handen och foten var, att göra ca 50kr

  Tummen upp!

speldosa över sängen Inget som är speciellt viktigt att ha men det är värkligen mysigt och ser fint ut, men så fort barnet kan dra upp händerna så är det bara till att ta bort den.

 

Tummen ner!

Hoppgunga som man fäster i dörrkarmen, men är inte alls rolig och den värkar absolute inte säker att ha. Ett stort minus.. 

Av Sandra Röjdell - 20 juni 2010 07:12

Sitter här och glor på hemnet.se och ser en massa hus som man skulle vilja ha, men det känns som en dröm far far away..

Men samtidigt känns det som om det skulle kunna vara möjligt om Mannen bara skaffade sig ett jobb nu snart så skulle det ju faktiskt kunna ske!

Vill nu iallafall bort från malmö och ut mot landet, gärna något billigt kan ju till och med vara något som dom andra kallar för renoveringsobjekt så länge kök och toa är användningsbart och inte huset är fuktskadat så borde det ju gå!

Men jag har tittat runt på lite olika Banker och jo vist det borde fungera, men så tillkommer det ju en hel del som man knappast tänker på...humm


Inatt blev det inte mycket sömn för mig kanske så där en timme, Om solen fortsätter kämpa sig fram så blir det kanske solstolen hemma hos mammsen så får hon passa Kevin så kanske jag kan ta och sova i en timme eller något! Skulle varit underbart..


Av Sandra Röjdell - 18 juni 2010 23:21

....av Sandra:

Händerna är väl ändå väldigt viktiga, för att få händerna riktigt mjuka så kan man ta lite kaffesump och gnugga in ordentligt tillsammans med lite vatten så dom känns underbara efter men ett litet minus är att dom kanske inte luktar sådär jätte gott, så man får göra det på kvällen när man vet att man inte ska någonstans och tvätta sedan noga och smörj in händerna i en väldoftande lotion

 

Glad jag blev :)

Läste mitt inlägg för Thomas och hans kommentar blev :

Var f*n har du fått det ifrån? Indianerna eller?

 

ha ha

 

Måste ju bara förklara att mitt inlägg var för en tävling om en lock och plattång!

Bästa skönhetstips! Kunde ju ha vunit men sjii fick jag

Av Sandra Röjdell - 12 juni 2010 22:12

 

Busunge

 

Goding

 

Sötnos

 

Min prins

  

Av Sandra Röjdell - 9 juni 2010 05:03


Jag har köpt #60 HÅRTRÄNS - ÄKTA LÖSHÅR och är skit nöjd med både håret och färgen.

Det är väldigt roligt att man kan göra allt som vanligt locka föna färga you name it, allt!

Ska nu testa köpa  MIKRORINGAR och se hur det känns med dom då jag inte var så jätte nöjd med att sy in löshåret i en flätta. Kändes lite klumpigt + att jag har så tunt hår att tränset synt väldigt lätt om jag inte tupperar det väl uppe på huvudet, lite jobbigt.

   

Ska lägga upp före och efter bilder sen när jag sätter fast det med  mikroringarna.

  

Ovido - Quiz & Flashcards