Alla inlägg under augusti 2009

Av Sandra Röjdell - 31 augusti 2009 21:44

Så söt han ska vara

Av Sandra Röjdell - 31 augusti 2009 21:38

Fångade en så charmig bild på honom och var bara trvungen att dela med mig, vist är han en skönhet:)

Av Sandra Röjdell - 31 augusti 2009 17:47

Efter att jag hade varit på jobb och hälsat på, åkte jag och min svägerska till Entre i malmö för att titta på lite kläder.

Dom hade ett bra erbjudande på Cubus, en body och ett par jeans för 149kr men när vi kom fram till kassan fick vi det för 99kr vilket var helgens erbjudande "jätte bra" bara jeansen gick på 169kr.

Jag köpte ett par mörka jeans och en vit body med grönt på men storlek 62 så det dröjer innan jag kan använda det.


Nä nu hade jag snart tänkt ta och fota lite av min scrapbooking och lägga ut nårga bilder. så kanske man kan få in lite tips och ideer från andra som scrappar:)

Av Sandra Röjdell - 31 augusti 2009 08:37

Kevin väger c:a 2263 gram

Kevin är c:a 45.6 cm från hjässa till fot

Jag har klarat av 83% av graviditeten

Jag har 46 dagar till förlossningen


Jag är gravid i vecka 33+2

Av Sandra Röjdell - 31 augusti 2009 08:29

Har varit lite dålig på att gå in och skriva men det är ju så att jag håller på och ska flytta och har en massa saker som ska pakas ner.

och så klart så blir man trött jätte fort men troligen är det för att magen växer och blir större och så har jag jätte mycker mer blod som ska runt i kroppen.

Idag ska jag till jobb och hälsa på arbetskamraterna för det är ju viktigt att man försöker hålla kontakten när man går hemma, men tiden går så fort så man glömmer ju bort jobb "tyvärr"

men måste påpeka att jag tycker väldigt mycket om att gå hemma.

Sen ikväll när älsklingen har kommit hem så är det dax att på det igen med städningen, fattar inte att man kan ha så mycket saker.

Nä nu får jag ta och sluta skriva för jag måste göra mig iordning för att åka. kram


Av Sandra Röjdell - 28 augusti 2009 10:13

Jag har 49 dagar till förlossningen

Kevin väger c:a 2179 gram

Jag har klarat av 82% av graviditeten

Kevin är c:a 45.2 cm från hjässa till fot.


Jag är gravid i vecka 32+6

Av Sandra Röjdell - 28 augusti 2009 10:05

Snart ska vi flytta så det känns som det är dax att börja stor städa, inte kul att göra men det är ett måste. Just idag så ska vi tvätta så det passar ju jätte bra. Det ska bli så skönt med fler rum och inte bara en tvåa.

Kläderna som vi inte använder ska ner i svarta soppsäkar och papper och sånt tråkigt ska sorteras och läggas ner i låder, och självklart ska vi ner och börja röja undan alla man har tryckt ner i källaren. Upp med lite kartonger för det är ju skönt om vi får ner det mesta så fort som möjligt.

Tänkte packa BB väskan men måste först surfa runt och se vad som kan behövas att ha med sig. Jag ska iallafall köpa en ny mjukis dress att ha på mig efter att han har kommit ut, och kanske ett par bra skor för det är säkert kallt på golvet.

Hade tänkt sticka en mössa och en halsduk till Kevin, hoppas att det kommer att se finnt ut så det inte ser för hemma gjort ut.

Har föresten köpt en ny Dator - acer ASPIRE 5536G

Av Sandra Röjdell - 26 augusti 2009 21:38

Så äntligen var jag på ultraljud och han var ju verkligen söt, eller så tycker jag det för att jag vet att han är min son.

Jag var så närvös inför att få se honom. magknipp och allt..

Men 6 veckor kvar till jag får han i min famn:)

Presentation

Omröstning

vilken dag är skönast?
 MÅNDAG
 TISDAG
 ONSDAG
 TORSDAG
 FREDAG
 LÖRDAG
 SÖNDAG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett litet jag


Skapa flashcards