Alla inlägg under september 2009

Av Sandra Röjdell - 30 september 2009 17:54

Ahh nu vill jag födda, jag vill ha ut honom...

För tillfället gör jag en filt som Kevin ska få ha i vagnen tror jag, när jag är färdig med det som jag troligen blir ikväll så ska jag lägga ut en bild sen ska jag börja göra muddar till handlederna:)

Tar nog lite längre tid att göra dom än filten...

Thomas min man har tagit sitt körkort och jag är jätte STOLT han är sååååå duktig.

Nä nu ska jag sticka vidare på filten till Kevin.

Föresten tänkte nog lägga ut lite bilder på kattungarna i morgon, vill ju inte pilla för mycket på dom nu.

Men ha en bra kväll kram

Av Sandra Röjdell - 28 september 2009 16:33

Kevin väger c:a 3094 gram. *

Kevin är c:a 49.5 cm från hjässa till fot. *

Jag har klarat av 93% av graviditeten.

Jag har 18 dagar till förlossningen.

  

Av Sandra Röjdell - 26 september 2009 18:38

  

    

    

      

Av Sandra Röjdell - 25 september 2009 13:44

Kevin väger c:a 3003 gram.

Kevin är c:a 49.1 cm från hjässa till fot.

 Jag har klarat av 92% av graviditeten.

 Jag har 21 dagar till förlossningen.



  

Av Sandra Röjdell - 25 september 2009 13:28

  

Så har jag varit inne och duchat och gjort mig i ordning, idag ska jag och min man iväg och skriva på papper för att vi har tagit imot alla nyckler till lägenheten och så ska vi spackla för ett par små hål i väggen.

Försökte se om jag kunde se vad det var för kön på kattungarna och jag tror att det var tre flickor och en pojke, är det bara en kille så är han upptagen av Nette redan Skrattande

Nu vill jag bara att min man ska komma hem så att vi kan handla och få allt gjort som ska göras.

Funderar på vad jag ska ha på mig tror nog jag ska se ut som en korv.

Kanska ska kasta på mig lite mascara så känne man sig lite piggare, tänk att Kevin kan typ komma ut när som helst älskar honom redan som F A N.


Av Sandra Röjdell - 24 september 2009 21:45

Jo jag tycker att det är helt underbart men där finns saker man inte har tänkt på innan man blev med barn, små saker som att magen faktiskt spriker och att brösten hänger ner över magen, dom når väl låren sen när man är gammal ha ha.. åderbråk tjoka som ett lillfinger (litet lillfinger) finnar överallt och lite till. man tappar sitt hår och går upp över tjugo kilo. får pigment fläckar lite hit och dit, man gråter för att filten i sovan ligger fel och drömmer drömmar som känns så äkta att man blir arg på gubben sin när man vacknar..

hemorojder och flyttningar sånt man helst inte snackar om, får man så klart med.

Ibland är man så hård i magen att man inte kan gå på toa på en hel vecka och lite till..

Ändå älskar man att vara gravid och det är värt varenda secund..

Längtar efter dig Kevin min.


Av Sandra Röjdell - 24 september 2009 00:17

  

Om vi skulle bestämma oss för att behålla en kattunge så blir det den här, mörkaste av de fyra och är jätte lung tror det är en liten tjej men det är jätte svårt att se än så länge, kommer lite senare.


 

Kattunge nr två är en av dom två större i kullen har en jätte kalufs på huvudet och är lik sin pappa i färgerna, är lite skrikig när man tar i honom (gissar på en pojke) mycket söt.

 

Kattunge nr 3 är ganska så mörk och har öppnat ett öga helt, inte minst men näst minst i kullen men man vet aldrig kanske växer det till sig lite senare. lite bråkig mot de andra kattungarna redan :)

Kattunge nr fyra har också en kalufs på huvudet är lite svårt att skilja dom åt, ska bli roligt när dom blir lite större så man kan få se lite mer personligheter.  Näst störsata kattungen! 

Ovido - Quiz & Flashcards