Alla inlägg den 14 september 2009

Av Sandra Röjdell - 14 september 2009 22:56

Kevin väger c:a 2691 gram. *

Kevin är c:a 47.7 cm från hjässa till fot. *

Jag har klarat av 88% av graviditeten.

Jag har 32 dagar till förlossningen


Av Sandra Röjdell - 14 september 2009 22:36

Hennes värkar började vid elva eller tolv och jag ville så klart vara där när dom kom, jag var vaken så gott jag kunde med oops så somnade jag i en timme och tre föddes men jag vaknade och fick se resten föddas.

Det blev 6 kattungar med två klarde sig inte, men jag är glad att de andra fyra är helt underbara, och vad det verkar än så länge så ser dom helt normala och friska ut. Brun-tabby efter pappa och en som är lite mer åt den gråa vägen efter mamma. Vad jag kan se nu så verkar det som om en redan har små toffsar på öronen men man vet aldrig det kan jju komma på de andra med. Mamma är 50% huskatt och 50% maine coone och pappa är en fin renrasig maine coone. Det var inte meningen att vi skulle ha kattungar, vi trodde inte att pappan var könsmogen än men nu är dom i världen och dom ska få det bästa.

Om tolv veckor är dom redo att flytta hemifrån får vi hoppas om inte min man behåller alla för sig själv,, han blev nästan lite upprörd när jag sa att vi inte säker kan behålla EN..

Men här kommer lite bilder:


 

Inte många timmar gammla

 

En av dom små i handen på min man

   

Nyficken pappa måste se sina bebisar

 

Helt nya:)

  

Stolta mamman efter ett hårt arbete 

Sötaste missarna:)

Ovido - Quiz & Flashcards