Alla inlägg under mars 2011

Av Sandra Röjdell - 6 mars 2011 11:15

  

En bil som Kevin verkligen gillade

 

Tröja och byxa bamse det gillar vi

 

En heldräkt lite onödigt köp men den är ju så grymt söt så den ska Kevin få svettas i lite iallafall :)

 

Sommar kläder

 

Ett par ganska stora byxor som han kan ha efter sommaren

 

Sommar igen 

 

Favoriten till Kevin blev ju iallafall denna dräkten med bilar på!

 

En skit snygg hummel tröja

 

Pyamas som lyser i mörkret

 

En jätte söt body!

 

Gulligt värre

Vår/sommar skor

     

Denna ska ligga i vagnen och det är ett sommar täcke och kudde och så jätte bra att den är i färg med min vagn så det passar ju skit bra!


Idag blir det nog en sväng ner och mata fåglarna och kanske ska jag försöka mig på att sy en vår mössa till Kevin ikväll, Men iallafall missa inte bigbrother i kväll :)

Av Sandra Röjdell - 5 mars 2011 18:47

      

Tittade på dessa gammla bilder och bara satt och njöt :)

Vilken söt bebis man har och snart så är man mamma till två söta killar, man kan inte förstå att det bara är 14 veckor kvar tills det är dax igen för långa nätter!

Allt är så underbart.

Var föresten och fyndande på loppis idag. Ska bara sätta i lite batterier i min kamera så ska jag ta lite bilder på det jag har fyndat :D kram

Presentation

Omröstning

vilken dag är skönast?
 MÅNDAG
 TISDAG
 ONSDAG
 TORSDAG
 FREDAG
 LÖRDAG
 SÖNDAG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett litet jag


Skapa flashcards