Alla inlägg den 3 september 2009

Av Sandra Röjdell - 3 september 2009 13:01

så härligt med en avkopplande stund:)

Av Sandra Röjdell - 3 september 2009 11:55

Kände att jag verkligen behövde en stund då jag kopplade av och inte gjorde speciellt mycket, kändes som om jag hade hur mycket som helst att göra just för tillfället. klydda med försökringskassan inte vara fullt sjukskriven havandeskapspenning, flytten, födda, besiktning ,räkningar,...och mycket mer så klart.. fy vad mycket jag måste tänka på.

Nä passade då på nu att lägga en ansiktsmask med vitt choklad, luktar jätte gott får bara se om den är bra. Har ganska mycket problem med hyn och jag har testat allt möjligt och nu när jag är gravid blev det ju inte direkt bättre, men jag köpte just nu clearasil ultra och ska se om den är bra, har testat oriflame vilken var ganska bra faktiskt. testade pro aktiv men det var för ett par år sen och då var den inte så jätte bra eller så var det jag som inte hade tålamod nog, nä har självklart testat en jäkla massa andra produkter.

Hoppas på lite förbättring nu, ibland känns det som om det bara var jag som hade dessa problem men det är mååååånga fler.

men men nu ska jag spela lite inne på facbook

kram

Ovido - Quiz & Flashcards