Alla inlägg den 1 september 2009

Av Sandra Röjdell - 1 september 2009 23:07

Magen blir bara större och större och jag undrar snart hur stor den egentligen ska bli "gigantisk"

Jag längtar som  bara det nu efter att få hålla i honom, känns som om dessa sex veckor som är kvar är dubbelt så många.

nä nu ska jag sova. kram

Av Sandra Röjdell - 1 september 2009 20:39

lite av det jag har scrapat:)

Av Sandra Röjdell - 1 september 2009 09:30

Ska göra ett album nu till honom där jag ska ta en bild i månaden och sätta in. Det ska vara lite barnsligt med mycket färger.

Köpte albumet från från panduro och bokstäverna från en liten gullig butik med massor av scrapbooking på Limhamn.

Tänkte lägga ut lite bilder från det jag har gjort.


Hoppas att ni kan få lite insperation från mig.

Föresten tycker jag medrom album där det finns plastfickor att sätta in sidorna som man har gjort.

Så ska vi till Center syd idag(tänkte sköpa en skjort-body) till kevin förstås kan lägga ut en bild sen om jag nu hittar den. kram

Ovido - Quiz & Flashcards