Alla inlägg under februari 2011

Av Sandra Röjdell - 28 februari 2011 11:57


 
  n



Av Sandra Röjdell - 28 februari 2011 10:55

Jag tror nog att det kommer att ta en hel vecka men nu är mobilen så full av bilder så att det inte går att ta fler snart..

Och så fick jag lite ångest över att min svägerska tappade sin mobil och blev då av med alla bilder och massa annat som man skulle vilja spara.

Så nu börjar jag mitt stora projekt..

Önska mig lycka till :D

Av Sandra Röjdell - 16 februari 2011 20:27

Det har verkligen blivit ett jätte gulligt krypin men verkligen ett krypin för det är ingen vidare plats för att leka, får hoppas på större rum i nästa bostad..

        

Får lägga in lite av mitt pyssel på hans rum som jag annars också har laggt in i ett tidigare inlägg för er som redan har sett.

          

Dockorplast det är super kul!!

Av Sandra Röjdell - 16 februari 2011 20:24

Ska bli en söt liten filt till lillebror, vet inte om det blir till vagnen eller sängen får se hur många jag orkar att göra:) Kanske blir det så många att det blir två små filtar så att Kevin kan få en att mysa med i vagnen :D

Så här kommer den iallafall bli i färger osv.

  

Av Sandra Röjdell - 16 februari 2011 20:19

Jag virkade en liten söt figur till min son och nu ska jag virka en till lillebror med men jag har svårt för att bestämma mig för en färg.

Kevins är grön

Vad tycker ni?

  

Kanske en annan nyans av grön :) "Jag älskar grönt"


För tillfället har jag virkat en jätte söt liten anka som är färdig virkan men jag har den tråkigaste biten kvar och det är att sy ihop den. Bild kommer så fort ankan är helt klar!




Presentation

Omröstning

vilken dag är skönast?
 MÅNDAG
 TISDAG
 ONSDAG
 TORSDAG
 FREDAG
 LÖRDAG
 SÖNDAG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett litet jag


Ovido - Quiz & Flashcards