Alla inlägg den 21 september 2009

Av Sandra Röjdell - 21 september 2009 21:17

 

Brage börjar bli stor nu, iallafall börjar :)

  

En av våra små bebisar :)

Av Sandra Röjdell - 21 september 2009 21:11

Kevin väger c:a 2894 gram. *

Kevin är c:a 48.6 cm från hjässa till fot. *

Jag har klarat av 91% av graviditeten.

Jag har 25 dagar till förlossningen


  

Magen den är hur stor som helst, var hos barnmorskan idag och fick veta att han har fixerat sig vilket var väldigt skönt att få veta. Här står jag i vårt nya sovrum för nu har vi äntligen flyttat så vi ska bara få lite mer i ordning.

Phu mina naglar har blörjat bli lite gula och det ser ju inte direkt jätte vackert ut och jag blev lite närvös för vad det kunde vara, fick veta att det är som Kevin ligger på min lever ha ha..

Hoppas att jag inte behöver gå över tiden.

Ovido - Quiz & Flashcards