Alla inlägg under april 2010

Av Sandra Röjdell - 13 april 2010 17:35

        

och resultatet blev ju så här :

  

Av Sandra Röjdell - 13 april 2010 17:32

        

Jag köpte i allfall sju olika muddar och några knappar så nu så fort jag får lite tid över och känner mig lite pigg ska jag sy byxor, det är något vist med att börja med ett par byxor för alla gör visst det. Kevin var inte så snäll satt och drog i Ebba hela tiden. Mycket trevlig dag tack Malin och Ebba

Av Sandra Röjdell - 12 april 2010 09:35

Idag ska jag träffa Malin från föra mammgrupp vi ska till svågertorp, jag ska ju leta efter muddtyg och knappar sen så är det bara för mig att börja sy.Ska ju självklart titta lite på tyger kanske man hittar något billigt. Nu är jag grymt sugen på att börja sy, ska iallafall göra vid manens byxor.


Ikväll är det en massa bra på tv alltid på måndagar. :D

Ha en mysig mådag så får vi se om jag kanske lägger upp bilder på det jag köper idag

Av Sandra Röjdell - 11 april 2010 09:15

Så har jag nu blivit sugen på att sy till kevin, tänkte sy ett par muddpyxor och en omlott body kanske en hoddtröja med men nåste nog först hitta en billigt mönster om jag inte plockar isär en av hans gamla body och ritar av den och tittar lite på hur det är ihopsydd. Kanske syr jag också en mössa och en drägellapp ja jag vet inte men jag har det som ide än så länge och skulle det nu va så att jag tar mig tid till att sy till honom så lovar jag att lägga upp bilder här är iallafall en inspererande bild :

  

Av Sandra Röjdell - 10 april 2010 19:28

 

Massvis med saker, trodde dock att mattan skulle ta mer plats av rummet än vad den gjorde men det blev riktigt bra, Bokhyllan och de två gröna låderna mycket mycket bra :D innan var det leksaker överallt och jag hade ett litet bord där inne som jag hade lite saker på och det var liksom inte direkt jätte snyggt .

Så nu = Bra


 

Min söta pirat

  

Av Sandra Röjdell - 9 april 2010 10:33

Så var det dax att inskaffa lite nya saker till Kevins rum då det nu har blivit en hel del leksaker som bara ligger lite överaalt på rummet, det räkte ju med en korg från början men nu väller det över och en bokhylla och lite låder måste köpas.

Skulle igentligen till Ikea idag men Thomas börjar jobba redan halv två så imorgon är han ledig så det blir ikea så istället..

Så jag som hade planerat att få städat idag med det var då inget kul så jag tar den bitten imorgon istället.


 

Detta ska jag ha på IKEA:

                      



 

Måste ju bara berätta för er att för er som tyckte om att titta på Familjen annorlunda som gick på tv 4 innan så bloggar alla familjerna som jag med i säsong 2

Här är deras bloggar:


Märsta
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Ftiobarnsmamma.blogg.se%2F&h=ce1d24928d01eef07c2400cf88d42ca1

Uppsala
http://wetterholm.bloggplatsen.se/


Familjen Johansson
http://www.tiobarnsmamma.se/


Av Sandra Röjdell - 6 april 2010 21:48

Vår kväll


 

Du äter upp mammas tidning juhh, är det så jag ska göra sen?


  hihi jag kan ändra allt på tven


  

Jag tycker detta är riktigt kul för min kusin puttar omkring mig i min gåstol :D


     Aja baja Kevin dra inte mig i håret säger Liam och ja du ska göra som jag gör :D

Av Sandra Röjdell - 5 april 2010 17:28

han blir bara snällare och snällare och nu går han ändå fram mot en när man sitter och snackar med honom. Satte på en liten snutt fårn youtube på en annan nymf och gud vad han snackarde med den :) ha ha lide ball

Ovido - Quiz & Flashcards