Alla inlägg den 2 april 2010

Av Sandra Röjdell - 2 april 2010 11:58

Jag är verkligen jätte sugen på att köpa en nymfparakit och jag ska nog ta och läsa på ordentligt i så fall för jag vill ju gärna att den blir tam.

Undrar hur det går att ha en fågel nu när jag har katt, jag älskar ju mammas fågel Albin och jag snackar med han varje dag som jag är där, nä jag tycker att det skulle varit jätte kul att ha en fågel men jag måste först tjatta som FAN på Thomas.. men jag kan nog flirta med honom så en fågel kan flytta in till oss.

Jag har ju alltid varit super intresserad av djur men sen jag träffade Thomas så har det inte blivit så mycket av det.

Jag har mina älskade katter och det är ju ändå jag som klipper klor och borstar och badar dom så han borde ju inte säga så mycket om jag köper en fågel jag vill jag vill jag vill..

Vad ska den heta och ska det vara en hona eller hanne?

Ska läsa och se vad det är för skillnad..

Thomas vill nog vara med och välja tror jag faktiskt om vi nu skaffar en, Thomas är så svår... :(

Jag har redan en stor bur som den kan bo i och jag har redan planerat var den ska stå, perfekta platsen. Jag och Kevin ska gå och snacka med den hela dagen och jag ska lära den att visla melodier. Den ska bli kompis med katterna och det ska få flyga runt i rummet miiiiiiiinst en timme varje dag.

HOPPAS... :D


Ovido - Quiz & Flashcards