Alla inlägg den 18 april 2010

Av Sandra Röjdell - 18 april 2010 19:11

         

         



Av Sandra Röjdell - 18 april 2010 12:50

Så har jag kommit en bit på vägen har lite kvar på jackan sen är det FÄRDIG :D

Vi tar en smygg titt

     

Vad tycker ni?

Men det känns som om det är något som saknas men jag vet ikke vad..Får fundera på det en stund sen ska jag fortsätta..


Kevin har nu sovit i en timme undrar om han sen är lite gladare, han får bara sova en gång till idag annars får jag bara en jävlig natt till.. Min älskling jag älskar honom sjukt mycket :D


Av Sandra Röjdell - 18 april 2010 09:04

nu är det full rulle på min symaskin, nålla nålla, klippa klippa och snart är jag färdig med Kevins Jacka :)

Ska bli kul att vissa er resultatet och förhoppningsvis blir det ikväll redan. Måste ju tyvärr städa lite mellan varven med..:)

  

Ovido - Quiz & Flashcards