Alla inlägg den 28 april 2010

Bvc

Av Sandra Röjdell - 28 april 2010 08:29

Idag blir det 6 månaderskontroll för Kevin.

Jätte kul när det händer något men gud vad tiden går fort, ska se om jag kan få lite hjälp med att lägga upp ett shema hur jag ska sluta amma honom börjar liksom bli lite trött på det, skulle varit kul om han tog flaskan för liksom tiden går ju fort och plötsligt är han två år och jag har inte slutat amma humm..

Jaha och sen kanske vi kan få börja sova HELA nätter snart det kanske hon också har lite tips om hur man ska göra, jag vill att han ska sova i sin egen säng nu så jag slipper att Thomas väker mig bara för att jag ska flytta honom när han ligger för när Thomas..Jaha så kan det ju vara, jag undrar vad dom ska göra på Bvc på kontrollen men jag berättar för er sen vad som händer där.

    

Min stora kille har nu fått en egen badrock och han är jätte fin i den men lite stor var den nog ändå.


Kevin mår nu mycket bättre men jag mår dock sämre, mega förkyld och har lite ont i hela kroppen!


ha en bra dag

Ovido - Quiz & Flashcards