Alla inlägg den 16 april 2010

Av Sandra Röjdell - 16 april 2010 22:02

och fler kommer det att bli, det var riktigt kul men man får ta och fixa sig lite tid bara :D

    

    

    

   Och så här blev resultatet av min första body:

    


Det blev några fel men det fick jag sprätta upp och göra om så till nåsta gång så vet jag på vilket hål delarna ska sitta osv..

Nu kanske i morgon så tänkte jag min att sy ett par tillhörande byxor hoppas att det inte kommer att se ut som en pyjamas men en ficka på byxan så ser det nog bra ut.

När jag sen har sytt färdigt byxorna så ska jag fantamig ta och börja med jeans jackar men det blir en riktig utmaning :)


Kevin har inte mått speciellt bra varit jätte konstigt gnällig och vill bara ligga vid tutten hela tiden, det är verkligen synd om honom han svettas som bara den och lite feber kommer och går men bara typ 37,7.. tråkigt


Lite glad har han iallfall varit idag :)

      

 Ha så bra

Ovido - Quiz & Flashcards