Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Den har jag ärvt

Av Sandra Röjdell - 26 april 2010 17:57

Jätte glad för min pall inte för det är speciellt snygg och jag är verkligen sygen på att klä om den men funderar då på klä över det som redan är där för jag tror att det är ursprungstyget..

Men men iallafall lite bilder på den

  


               

Över bra att ha för den som är intresserad av att sy och det viste dom som gav mig den att jag var, så jag tackar så jätte mycket :D Är skit glad för den och innehållet självklart.


_________________________



Min lille Son börjar väl bli lite bättre han har bara 37,4 grader och är endast lite hostig men snoret det rinner fortfarande. Men glad är han för det.

  


Ha en bra dag och kväll


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Röjdell - 11 november 2011 10:24


      

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:37

Fick insperation från fly kartell som jag tycker är jätte söt, så jag fyndade en guldfiskskål för tio kr så började projektet:           resutat, lite mer fix kommer nya bilder.     ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:33

  pilatesboll snörre tapetklister   svart sprayfärg   Och så mysigt blev det   ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:09


  Mina finna pojkar Kevin är nu storebror, och det har hänt mycket sen förra inlägget. Dax att göra många nya inlägg.   Vi ska flytta till ett parhus:) Jag har många nya projekt. ...

Av Sandra Röjdell - 6 mars 2011 11:15

   En bil som Kevin verkligen gillade   Tröja och byxa bamse det gillar vi   En heldräkt lite onödigt köp men den är ju så grymt söt så den ska Kevin få svettas i lite iallafall :)   Sommar kläder   Ett par ganska stora byxor so...

Ovido - Quiz & Flashcards