Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Min älskling

Av Sandra Röjdell - 25 april 2010 07:28

Eftersom Kevin har vaknat i panik halva natten och knappast fått någon luft är jag lagom trött nu, Och när jag använder otri-baby får han spel och skricker ännu mer.

Det är verkligen synd om honom!

Nu på morgonon så är det lite bättre för han kan ju ändå andas lite bättre får hoppas att han kan sova i natt. Nu på dagen kommer han säkert sova gott och då får jag passa på jag med, men han får inte sova för mycket!

Och självklar så när jag gick upp nu på morgonon så var ju kaffet slut vilket jag hade glömt i går så nu väntar jag på att ica ska öppna så man får lite kaffe så kanske det blir en bättre start på morgonen.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Röjdell - 11 november 2011 10:24


      

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:37

Fick insperation från fly kartell som jag tycker är jätte söt, så jag fyndade en guldfiskskål för tio kr så började projektet:           resutat, lite mer fix kommer nya bilder.     ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:33

  pilatesboll snörre tapetklister   svart sprayfärg   Och så mysigt blev det   ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:09


  Mina finna pojkar Kevin är nu storebror, och det har hänt mycket sen förra inlägget. Dax att göra många nya inlägg.   Vi ska flytta till ett parhus:) Jag har många nya projekt. ...

Av Sandra Röjdell - 6 mars 2011 11:15

   En bil som Kevin verkligen gillade   Tröja och byxa bamse det gillar vi   En heldräkt lite onödigt köp men den är ju så grymt söt så den ska Kevin få svettas i lite iallafall :)   Sommar kläder   Ett par ganska stora byxor so...

Ovido - Quiz & Flashcards