Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Nytt till Köket

Av Sandra Röjdell - 23 april 2010 08:57

Igår när Kevin hade somnat syde jag en ny gardin och en ny duk till mitt Kök, det blev kanske lite mycket 70-tal men det blev iallafall läkert.

  

Imorse när vi vaknade så hade Kevin massa Gul sörja i båda ögonen, har var rosslig och kräkte lite då och då, efter en sund vaken så fick han diarre, jätte trevlig!

"Jag hade ju planerat dagen med att träffa mammorna och sen kanske gå en sväng med mannen men så blir ju inte dagen"

Om jag nu ändå bara ska vara hemma i dag ska jag ta tag i mitt pysselrum och se om jag kansk få iordning där :)

Men ha en bra dag

 
 
Ingen bild

...

23 april 2010 09:29

Naaaw stackars liten, hoppas att han kryar på sig snart.
Har ni varit hos läkaren och kollat så det inte är öroninflamation han fått??
Ha en bra dag & trevlig helg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Röjdell - 11 november 2011 10:24


      

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:37

Fick insperation från fly kartell som jag tycker är jätte söt, så jag fyndade en guldfiskskål för tio kr så började projektet:           resutat, lite mer fix kommer nya bilder.     ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:33

  pilatesboll snörre tapetklister   svart sprayfärg   Och så mysigt blev det   ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:09


  Mina finna pojkar Kevin är nu storebror, och det har hänt mycket sen förra inlägget. Dax att göra många nya inlägg.   Vi ska flytta till ett parhus:) Jag har många nya projekt. ...

Av Sandra Röjdell - 6 mars 2011 11:15

   En bil som Kevin verkligen gillade   Tröja och byxa bamse det gillar vi   En heldräkt lite onödigt köp men den är ju så grymt söt så den ska Kevin få svettas i lite iallafall :)   Sommar kläder   Ett par ganska stora byxor so...

Ovido - Quiz & Flashcards