Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Sandra Röjdell - 6 januari 2010 12:48

                


Nu ska jag lära mig att se skilnad på alla kattungarna, Blir nog lite lättare om en vecka eller när jag väl kan skilja på dom enligt könen. Gissar på flest pojkar vad gissar ni på?

puss och kram

Av Sandra Röjdell - 6 januari 2010 11:46

Så första natten har gått och än så länge är alla i liv, det blev åtta kattungar som klarade sig men så tyvärr dom en så det skulle ha varit nio. Alltid lika sorligt när någon inte klarar sig. Mammakatt har varit väldigt orolig på natten och en stund på morgonen, bär runt dom hit och ditt.

Tur att inte Kevin kan gå än för det hade varit drygt.

Skickade precise Thomas för att köpa lite ersättning till kattungarna iomed att där är så många så vill vi vara säkra på att alla får i sig vad dom ska, man blir ju orolig att någon ligger hungrig och inte får i sig nog med mat.

Dom är väldigt söta och jag har lust att pilla på dom hela tiden men man ska inte röra för mycket, men ska ta lite bilder på dom en och en sen, men sen efter det så ska jag inte röra dom mer är nödvändigt som till matningen.

Åtta kattungar som ska springa runt här i lägenheten sen och tio med mammakatt och pappakatt.

Brage(pappakatt) tog allt med ro och la sig för att sova, han vågar inte vara för nära ha ha ha.

Hoppas på att alla får bra hem, ska ta och ringa runt till de som redan var intresserade efter helgen och berätta att dom är födda och att när dom är runt 4 veckor så är det tid för att komma och titta och kanske tinga en om man nu blir intresserad. Men vid förra kullen ringde grymt mycket folk så jag har att välja och vraka så att men vet att dom får bra och kärleksfulla hem.

Nä nu får jag ta och villa lite efter en tuff natt, jag har ju varit mycket orolig och inte kunnat sova så värst bra.

Puss och kram

Presentation

Omröstning

vilken dag är skönast?
 MÅNDAG
 TISDAG
 ONSDAG
 TORSDAG
 FREDAG
 LÖRDAG
 SÖNDAG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett litet jag


Ovido - Quiz & Flashcards