Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Kattungarna är så söta

Av Sandra Röjdell - 6 januari 2010 11:46

Så första natten har gått och än så länge är alla i liv, det blev åtta kattungar som klarade sig men så tyvärr dom en så det skulle ha varit nio. Alltid lika sorligt när någon inte klarar sig. Mammakatt har varit väldigt orolig på natten och en stund på morgonen, bär runt dom hit och ditt.

Tur att inte Kevin kan gå än för det hade varit drygt.

Skickade precise Thomas för att köpa lite ersättning till kattungarna iomed att där är så många så vill vi vara säkra på att alla får i sig vad dom ska, man blir ju orolig att någon ligger hungrig och inte får i sig nog med mat.

Dom är väldigt söta och jag har lust att pilla på dom hela tiden men man ska inte röra för mycket, men ska ta lite bilder på dom en och en sen, men sen efter det så ska jag inte röra dom mer är nödvändigt som till matningen.

Åtta kattungar som ska springa runt här i lägenheten sen och tio med mammakatt och pappakatt.

Brage(pappakatt) tog allt med ro och la sig för att sova, han vågar inte vara för nära ha ha ha.

Hoppas på att alla får bra hem, ska ta och ringa runt till de som redan var intresserade efter helgen och berätta att dom är födda och att när dom är runt 4 veckor så är det tid för att komma och titta och kanske tinga en om man nu blir intresserad. Men vid förra kullen ringde grymt mycket folk så jag har att välja och vraka så att men vet att dom får bra och kärleksfulla hem.

Nä nu får jag ta och villa lite efter en tuff natt, jag har ju varit mycket orolig och inte kunnat sova så värst bra.

Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Röjdell - 11 november 2011 10:24


      

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:37

Fick insperation från fly kartell som jag tycker är jätte söt, så jag fyndade en guldfiskskål för tio kr så började projektet:           resutat, lite mer fix kommer nya bilder.     ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:33

  pilatesboll snörre tapetklister   svart sprayfärg   Och så mysigt blev det   ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:09


  Mina finna pojkar Kevin är nu storebror, och det har hänt mycket sen förra inlägget. Dax att göra många nya inlägg.   Vi ska flytta till ett parhus:) Jag har många nya projekt. ...

Av Sandra Röjdell - 6 mars 2011 11:15

   En bil som Kevin verkligen gillade   Tröja och byxa bamse det gillar vi   En heldräkt lite onödigt köp men den är ju så grymt söt så den ska Kevin få svettas i lite iallafall :)   Sommar kläder   Ett par ganska stora byxor so...

Ovido - Quiz & Flashcards