Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Sandra Röjdell - 11 januari 2010 17:38

                  

Av Sandra Röjdell - 11 januari 2010 10:23

Jag tror att jag verkligen hatar att ha hjärtklappningar, varje gång jag får det känns det seriöst som om jag ska avlida...Jag får spel på det!!

Hela dagen igår och i förgår och så självklart hela morgonen idag, och det ska vara panikångest (av vilken anledning) Varför ska just jag ha det som mår så jävla bra???

Eller mår jag inte bra...Nä man kan ju undra.. Är iallafall grymt jävla trött på skiten och hoppas att det kan försvinna en dag vill bara skrika ut fan vad jag hatar detta..Det sabbar liksom typ hela ens liv att altid gå runt och få det här och var. Känns som om hela kroppar exploderar varje gång det händer, men det varar också bara i ett par secunder men det kommer flere gånger om dagen, jag får panik.... Inte konstigt att man sen efter det får ångest för man blir ju rädd och det tror jag att vem som helst hade blivit, och känslan jag får går inte att beskriva, det är jätte svårt.. Men varje gång det händer så börjar hjärnan fundera på om det verkligen inte är något som verkligen är fel...Panikångest panikångest din jävel kom hit ska jag ge dig på huvudet..Får kanske börja med yoga ska vist vara bra terapi, men ser jag verkligen ut som människan som ligger på huvudet och och och och ja gud vet vad man gör... Var bara tvungen att skriva av mig känslorna som höll på att komma ut i tårar istället...Lönt att sluta röka om man ändå ska må så här hela jävla livet, kan man lika gärna dö i något annat...

Nä fan vad positiv jag är men det är verkligen så det känns när man har hjärtklappning och man blir på grymt dåligt humör, och fan asså jag är så trött på det och man vill liksom bara snacka ut om det imellan åt när det kommer för ofta.

På kvällen när man går och lägger sig så bara önskar man att det ska vara borta dagen efter men fan fick jag..

Och man liksom bara känner för att göra så lite som möjligt och man vill ju verkligen inte gå ut och ta sig någonstans, jag blir så arg på mig själv för jag vet och har fått det konstaterat att jag MÅR BRA.. Men jag ska lova er att det känns som om jag inte gör det, om man verkligen hade tagit en ordentlig titt så kanske är det något annat är panik...hummarg arg arg, Nä ska ta och försöka att bara vara lite idag pyssla koppla av och kanske städda lite så går det över..eller vad ska man annars göra sätta sig i en hörna i ett av rummen och gråtta en timme eller två så kanske det går bort...

hej svej

Presentation

Omröstning

vilken dag är skönast?
 MÅNDAG
 TISDAG
 ONSDAG
 TORSDAG
 FREDAG
 LÖRDAG
 SÖNDAG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett litet jag


Ovido - Quiz & Flashcards