Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Sandra Röjdell - 5 januari 2010 22:49

Kevin var nyficken men somnade fort av trötthet när han tittade:)

 

Så kom den första som jag fick dra ut, såg alldeles hårig ut. Inte så jätte stora än men dom växer fort. Mamma katt har haft en lång förlossning än så länge är...

 

8 kattungar ute och fler kommer det att bli, tyvärr så var det en som inte klarade sig så sju än så länge.

 

Väldigt söta små kissar. oj vad vi ska mysa med dom :)

 

Några ljusa..

 

Och några mörka..


Skriver mer i morgon och fler bilder kommer det att bli.

Puss och kram  

Av Sandra Röjdell - 5 januari 2010 00:06

Hade alla mammorna hemma hos mig idag och det var väldigt trevligt:)

Vi bökade runt i köket med att göra handavtryck i trolldeg och skulle göra det i färg men blev väldigt misslyckat ha ha:)

Fötterna och händerna kommer att bli jätte finna, ska bara iväg och köpa gips sen är dom redo för att målas typ...

Efter att alla hade gått var jag så hungrig att benen började kännas som spagetti och trött var jag med sov som ett barn i en timme, väldigt skönt.

På torsdag blir det mammaträff igen fast denna gången ska vi vara sunda och ut och gå om vädret tillåter:)

Föresten inga kattbebisar än jag tror jag snart får mossa mammakatt lite i dören så att dom ploppar ut.

puss och kram

Presentation

Omröstning

vilken dag är skönast?
 MÅNDAG
 TISDAG
 ONSDAG
 TORSDAG
 FREDAG
 LÖRDAG
 SÖNDAG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett litet jag


Ovido - Quiz & Flashcards