Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

BVC

Av Sandra Röjdell - 20 januari 2010 08:56

Idag är det tid för Kevin att få en spruta och jag tycker ju abolute inte om det, jag är nog mest närvös av alla.

Vaknade tidigt...

Har byttat till sitt delen i min vagn nu så att Kevin får vara med lite mer, och det såg ju bara så mysigt ut när jag la ner fällen som han fick i julklapp av mormor och morfar. Det blir ju iallafall varmare nu än vad det var innan.

Får använda hans täcke och kudde till hans säng nu istället inte för att han ligger där ofta men han kommer ju att göra en dag :)

Ha en bra dag så hörs vi säkert senare, och föresten i dag klockan 20.00 så blir det lotteri dragning håll tummarna att det blir jag som är den lyckliga vinnaren.

hejsvej

 
 
Nette

Nette

20 januari 2010 11:47

Fyyyy.... jag lider med DIG. Det gör mer ont i en mamma än i barnet när dom får sin mpr. snyft.... ;) Men men... han blir en frisk kille sen i alla fall. Vilken fin närbild på Kevin!
Det är på g med bilder på två från förra kullen på vår sida med. Det är ju Tarzan och syrran Hatch. Denna kullen är nästan lika fin. ;) ha ha ha... Stort lycka till idag... krammis ps. du glömmer inte Malin va?

http://ekastorp.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Röjdell - 11 november 2011 10:24


      

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:37

Fick insperation från fly kartell som jag tycker är jätte söt, så jag fyndade en guldfiskskål för tio kr så började projektet:           resutat, lite mer fix kommer nya bilder.     ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:33

  pilatesboll snörre tapetklister   svart sprayfärg   Och så mysigt blev det   ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:09


  Mina finna pojkar Kevin är nu storebror, och det har hänt mycket sen förra inlägget. Dax att göra många nya inlägg.   Vi ska flytta till ett parhus:) Jag har många nya projekt. ...

Av Sandra Röjdell - 6 mars 2011 11:15

   En bil som Kevin verkligen gillade   Tröja och byxa bamse det gillar vi   En heldräkt lite onödigt köp men den är ju så grymt söt så den ska Kevin få svettas i lite iallafall :)   Sommar kläder   Ett par ganska stora byxor so...

Ovido - Quiz & Flashcards