Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Hej då Tarzan

Av Sandra Röjdell - 20 november 2009 23:34

TARZANS SISTA DAG HÄR

Så var det Tarzans sista dag med syskonen, sen var det äntligen dax att få sitt eget hem. Han såg lite vilsen ut just när han skulle iväg men jag tror säkert att han var jätte glad sen när han skulle lära känna sin nya familj.

Säkert lite rädd men sånt går över fort men dom minns ju faktiskt och saknar sin mamma ett tag.

på Söndag flyttar Stina och PurrPurr  

Vi kommer att sakna dom men samtidigt kommer vi att tycka att det är jätte skönt med lite lung och ro och inte ett helt gäng kattungar som ska klättra på Kevin.

Kanske kommer sista kattungen att få sitt eget hem också men inte riktigt säker än, vi får hoppas fr hennes skull.

PurrPurr är en lite knäpp katt, hur i hela friden kan man sova så här som hon gör här, märkte innan idag att hon har störst tassar blir nog en väldigt stor tjej, tror nog att brosan till henne med kan bli stor med dom fladdemus öronen..ha ha :)    

 
 
Ingen bild

Nina

21 november 2009 08:17

Hihihihi, vilkan tjej vi ska få! Härligt sovläge ;)
Stor tjej - we like :)
Härligt med så många bilder och uppdateringar!

 
nette

nette

23 november 2009 09:07

Tjabba! Tarzan här... Först fick jag sitta i en mörk kall låda som kallades transportbur. Men jag blev lite rädd och ledsen så min tvåbenta nya siss plockade upp mig och hade mig innanför sin jacka. Hon var varm och go och bilen brummade gott så jag somande. När vi kom fram var där flera stora monster. En bamsing som kallades Oden och är tydligen en rottis. Han majuade inte i alla fall sen var där en mindre som var svart och kallades Balder. Han tittade inte ens på mig. MEN sen var där en som såg lika dan ut som mig och min mamma o pappa. Hon kallas Smilla och är en riktig bitch. Hon spottas, fräser och morrar. Men ni ska veta att jag svarade tillbaka. ;0) Idag är det måndag morgon och Oden är min kompis. Han är stoooor men snäll. Smilla delar med sig av mat och potta och så vill hon leka med mig. Jag vet inte? Hon är liiiiite läskig ännu... Kanske i morgon? :0) Morr och fräs från en Tarzan som äter Smillamat i stället för fjantig babymat... Nu ska jag hjälpa tvåbensmamma med tangentbordet... :0) saknar er inte det minsta ännu.... bajbaj

http://ekastorp.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Röjdell - 11 november 2011 10:24


      

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:37

Fick insperation från fly kartell som jag tycker är jätte söt, så jag fyndade en guldfiskskål för tio kr så började projektet:           resutat, lite mer fix kommer nya bilder.     ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:33

  pilatesboll snörre tapetklister   svart sprayfärg   Och så mysigt blev det   ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:09


  Mina finna pojkar Kevin är nu storebror, och det har hänt mycket sen förra inlägget. Dax att göra många nya inlägg.   Vi ska flytta till ett parhus:) Jag har många nya projekt. ...

Av Sandra Röjdell - 6 mars 2011 11:15

   En bil som Kevin verkligen gillade   Tröja och byxa bamse det gillar vi   En heldräkt lite onödigt köp men den är ju så grymt söt så den ska Kevin få svettas i lite iallafall :)   Sommar kläder   Ett par ganska stora byxor so...

Ovido - Quiz & Flashcards