Alla inlägg den 12 november 2009

Av Sandra Röjdell - 12 november 2009 21:46

Min son han har det härligt i badet, han värkligen njöt!

Säker länktar han till nästa söndag då han ska få bada igen, vi har liksom söndags bad som andra har vinter och sommar bad ha ha.

Jepp mamma bara gnugga bort svetten i armhållan:)


Av Sandra Röjdell - 12 november 2009 09:43

JAG HATAR SPRUOR

Fick tagit vaccinet igår och jag var så jevla rädd, hur skulle det gå till var min första tanke iomed att jag är så löjlig och börjar gråtta och massa sånt trams.

Men jag fick lov att lägga mig ner på en brits i ett eget rum, annars skulle man sitta på rad meden massa andra som skulle ta sprutan. NEJ det ville jag inte.

Men jag klarade det till slut.


och så kom biverkningarna... Jag har väldigt ont i huvudet så ont att om jag rör på mig dunkar hela huvudet, kan ju knappast äns resa mig för att bytta blöja på min son.

ONT ONT ONT!!!

 


  

Ovido - Quiz & Flashcards