Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

Förvärkar

Av Sandra Röjdell - 13 oktober 2009 12:28

Man sitter nästa och känner efter bara för att man vill att han ska komma ut men icke så nicke han ligger kvar.

Ut med dig tycker vi alla:D

Nä snart måste jag ta mina kattungar till vetrinären, fick nästan iordning på ögonen men det kom tillbaka, ska ge det ett försök till men med noviform och se om det hjälper får ge det en vecka sen så får det bli vetrinären.Hoppas att det inte kostar för mycket.

Testade att ge lite bebis mat och dom mumsade i sig lite iallafall, blev inte så kladdigt som jag trodde. Mamma katt åt fort från skålen för att dom inte skulle få maten själva.

Idag är det syjunta och jag ska göra en mössa hade jag tänkt, har börjat på en men den blir förliten så jag får dra upp den och börja om (alltid lika kul)

Håll tummarna att Kevin vill ut i natt.puss och kram



 
 
http://annebertelsen.blogg.se

http://annebertelsen.blogg.se

13 oktober 2009 12:39

syjunta, haha :D

http://annebertelsen.blogg.se

 
Ingen bild

Nicole

13 oktober 2009 19:40

Nu får dem se till att ta hål på fosterhinnorna och sätta igång förlossningen! (bebisarna alltså) Dem har ju varit färdiga för länge sedan och lägga på sig fett o sånt är ju mkt roligare utanför magen!! :P
Imorgon ska jag gå en speciell runda i pildammarna som enligt folk jag känner alltid sätter igång förlossningen :P Det är ju värt ett försök iaf ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Röjdell - 11 november 2011 10:24


      

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:37

Fick insperation från fly kartell som jag tycker är jätte söt, så jag fyndade en guldfiskskål för tio kr så började projektet:           resutat, lite mer fix kommer nya bilder.     ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:33

  pilatesboll snörre tapetklister   svart sprayfärg   Och så mysigt blev det   ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:09


  Mina finna pojkar Kevin är nu storebror, och det har hänt mycket sen förra inlägget. Dax att göra många nya inlägg.   Vi ska flytta till ett parhus:) Jag har många nya projekt. ...

Av Sandra Röjdell - 6 mars 2011 11:15

   En bil som Kevin verkligen gillade   Tröja och byxa bamse det gillar vi   En heldräkt lite onödigt köp men den är ju så grymt söt så den ska Kevin få svettas i lite iallafall :)   Sommar kläder   Ett par ganska stora byxor so...

Ovido - Quiz & Flashcards