Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Sandra Röjdell - 14 oktober 2009 10:18

www.blimamma.se


Kevin väger c:a 3537 gram. *

Kevin är c:a 51.4 cm från hjässa till fot. *

Jag har klarat av 99% av graviditeten.

Jag har 2 dagar till förlossningen.


Beräkningarna är gjorda enligt blimammas graviditetskalender.

  

Av Sandra Röjdell - 14 oktober 2009 09:56

Det händer ju inget typ känns det som, men inatt hade jag en massa förvärkar gjorde liksom till och med ont.. men till morgonen avtog dom. Men känns som han är på väg nu. Men vem vet jag kan ha hur fel som helst jag vet inte alls hur det ska kännas, får ta och städa här hemma och se om det kan händå något ikväll :D

Vad ska man ta sig till.. men till lördag hoppas jag iallafall att han är ute *vill se dig min stjärna*



Ovido - Quiz & Flashcards