Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Sandra Röjdell - 6 oktober 2009 10:32


Kevin väger c:a 3316 gram. *

 Kevin är c:a 50.5 cm från hjässa till fot. *

 Jag har klarat av 96% av graviditeten.

 Jag har 10 dagar till förlossningen.


Var hos barnmorskan igår, och aj aj aj hon tryckte hårt på magen för att se hur långt ner han låg. Så långt ner att hon sa att han kan komma vilken dag som helst men hon tror på att han ska komma på det beräknade datumet.

Jag hoppas då verkligen tidigare så att jag kan får gå på dop den 17 oktober(hum hur det nu ska gå) ha ha

Nu är jag så nyfiken på hur han ska se ut på riktigt och inte bara på ultraljudsbilderna, dom gör liksom inte sig rätt när han ligger i fostervatten och allt. min lilla älskling kom ut någon gång..

Nu gissade min barnmorska på att han ska väga 3,6kg

Ska städa som en galning här hemma idag så vem vet kanske han kan komma ut i natt då ju, hade varit kul iallafall..

Nä får ta och börja nu då:)


  

Av Sandra Röjdell - 6 oktober 2009 10:18

Så nu har dom börjat gå omkring, och oj vad det kan vara jobbigt...

Dom hamnar mitt på golvet och ligger och skriker tills man går och hämtar dom och lägger tillbaka dom där dom ska vara.

Nu är dom iallafall tre veckor och jätte söta :)

      

Samlade under bordet det är den nya platsen, mammakatt tyckte nog att det var trångt i lådan. Men ibland får hon för sig att dra runt dom i lägenheten men det börjar bli svårt för hon kan inte bära dom längre.

Hur kul det än är att ha alla kattungarna hemma så längtar jag tills som ska flytta (alla utom en) tror jag iallafall..

Så vinglar dom sig fram i den mörka mattan och man kan ju inte se dom på kvällen så vi får tippa på tå så man inte trampar på en av dom små..

Dom älskar Thomas fötter av någon anledning, dom lukart kanske gott :S ha ha

Eller så är det roligt att ha någon att klättra på med sina vasa klor :)

Presentation

Omröstning

vilken dag är skönast?
 MÅNDAG
 TISDAG
 ONSDAG
 TORSDAG
 FREDAG
 LÖRDAG
 SÖNDAG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett litet jag


Ovido - Quiz & Flashcards