Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Sandra Röjdell - 7 oktober 2009 14:57

 Kevin väger c:a 3349 gram. *

 Kevin är c:a 50.7 cm från hjässa till fot. *

 Jag har klarat av 96% av graviditeten.

 Jag har 9 dagar till förlossningen.


Nä fy f a n 86 kilo, hur kan jag väga så mycket.. jag har en hel del att få bort sen. Tur att min man älskar mig för den jag är. Mormorstrosser och mjukis kläder.

När jag väger under 65 ska jag köpa mig sexiga underkläder och göra min fin men innan dess ser jag ut som jag gör och jag BRYR MIG INTE låtsar vi som iallafall.. he he

Nä jag känner mig rå sexig, gjorde det i början i allafall tills bristningarna låren och den breda lasten kom.

bip bip säger vi nu om jag ska sätta mig ner eller göra något annat när runpan ska ditt först *flirt*

Av Sandra Röjdell - 7 oktober 2009 14:46

  

Har gått hela Limhamn runt, haft massa samandragningar men inga speciella verkar med hoppas på att dom kommer senare. Vill ha ut honom vill se hur söt han är och bara få känna på honom.

Jag har försökt att övertalla honom att det kommer att bli mysigare att vara utanför magen för då kan man ju få pussar men nä han vill inte så klart.. Ska hoppa lite i trappan med trätoller på så trillar väl hela livmodern av humm inte så bra kanske. Mannen min får göra sitt ikväll så kanske han kommer ut har hört att det finns något specielllt i sperman som kan få förlossningsarbetet att börja, eller på ska man stimulera bröstvårterna så ska vist det hjälpa.. men nä vad sjuka saker man ska göra, ricinolja ska vist vara bra men vill man verkligen spy som en kalv och skita som en ja gud vet vad, och sen så ska vist den göra så att man får en enda lång verk.. nä jag har läst på här vet, tack för google..:D

Skura gulvet och putsa fönsterna får jag väl börja med snart så kanske det händer något :)

  



Av Sandra Röjdell - 7 oktober 2009 10:02

Det är verkligen sant.

Alla barn älskar djur och gör dom inte det så tror jag att det är något fel på barnen.

Ett barn ska tycka om att känna på den mjuka pälsen och vilja pussa och krama djuret, ett barn som vill slå och dra och plåga djuret ser man redan där att det kommer att bli något fel på de barnen när dom blir äldre.

Jag tror verkligen att det är bra för barn att växa upp i en miljö med djur redan när dom är små, då lär dom sig att ta ansvar och att vara snälla och visa kärlek.

Det är vad jag tror iallafall..





Ovido - Quiz & Flashcards