Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Sandra Röjdell - 9 juni 2010 05:03


Jag har köpt #60 HÅRTRÄNS - ÄKTA LÖSHÅR och är skit nöjd med både håret och färgen.

Det är väldigt roligt att man kan göra allt som vanligt locka föna färga you name it, allt!

Ska nu testa köpa  MIKRORINGAR och se hur det känns med dom då jag inte var så jätte nöjd med att sy in löshåret i en flätta. Kändes lite klumpigt + att jag har så tunt hår att tränset synt väldigt lätt om jag inte tupperar det väl uppe på huvudet, lite jobbigt.

   

Ska lägga upp före och efter bilder sen när jag sätter fast det med  mikroringarna.

  

Av Sandra Röjdell - 9 juni 2010 04:33

Så har man nästan inte sovit på fyra dagar och ändå haft humöret uppe lite men jag känner att det vill svika mig. Hur ska man göra?

Kevin vill ha tutten i munen hala tiden och så fort jag somnar och råkar vända mig så vaknar han ju så klart..hum vet inte hur jag ska lösa detta, men får komma på något ska nog tvinga han till att vara vaken mer på dagen men det känns nästan hopplöst och innan han ska sova på kvällen ska han få äta en stoooor portion grött så kanske han kan sova bättre, hoppas hoppas hoppas.

Jag har satt i hårförlängning och jag är glad att Kate gjorde det till mig för det kliar så att jag håller på att dö så nu idag ska jag plocka ut det!

Ska testa sätta fast det på ett annat sätt än med flätter för det känns som om man inte kan komma åt riktigt att tvätta håret och när det fliar så kan jag nästan inte klia för att flätterna är ivägen men så är det så jävla snyggt så jag får lite ångest över att ta bort det. Men det är ett måste iomed att det kliar så att jag blir knäpp.

Får se om jag kan titta lite på Rapunzel om andra aldernativ och så kanske jag kan hitta något bra som till och med Thomas kanske kan hjälpa mig med att sätta fast, för min man kan allt om han bara vill :D

Ovido - Quiz & Flashcards