Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Rapunzel of sweden

Av Sandra Röjdell - 9 juni 2010 05:03


Jag har köpt #60 HÅRTRÄNS - ÄKTA LÖSHÅR och är skit nöjd med både håret och färgen.

Det är väldigt roligt att man kan göra allt som vanligt locka föna färga you name it, allt!

Ska nu testa köpa  MIKRORINGAR och se hur det känns med dom då jag inte var så jätte nöjd med att sy in löshåret i en flätta. Kändes lite klumpigt + att jag har så tunt hår att tränset synt väldigt lätt om jag inte tupperar det väl uppe på huvudet, lite jobbigt.

   

Ska lägga upp före och efter bilder sen när jag sätter fast det med  mikroringarna.

  

 
 
Sofi

Sofi

15 juni 2010 11:00

Dom gånger jag har förlängt håret, har jag hunnit testa det mesta :)
Har haft fläta med insytt löshår, slutade med att hela flätan var intrasslad och fick klippas av det som inte gick att få upp.
Fastlimmat fast det var inte lätt att få det på plats med allt lim.
Microringar, som min sambo satt i till mig, när jag köpt tesar, sen brukar jag själv sätta i det när jag köpt hel träns. Tränsen är fortfarande sydd och blev en liten kant ibland som man såg, är juh så tunnhårig, men har varit mest nöjd med microringar då dom är lättast att dölja som du skriver.
När vi har satt tesar med microringar har det tagit en evighet, sen trillar dom av en och en, så får man bara klämma i dom igen hehe. Blev lite knutor när dom växte ut och satt som berget. Men helt klart det bästa enligt mig :)
Lycka till :)

http://www.sofifrid.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Röjdell - 11 november 2011 10:24


      

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:37

Fick insperation från fly kartell som jag tycker är jätte söt, så jag fyndade en guldfiskskål för tio kr så började projektet:           resutat, lite mer fix kommer nya bilder.     ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:33

  pilatesboll snörre tapetklister   svart sprayfärg   Och så mysigt blev det   ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:09


  Mina finna pojkar Kevin är nu storebror, och det har hänt mycket sen förra inlägget. Dax att göra många nya inlägg.   Vi ska flytta till ett parhus:) Jag har många nya projekt. ...

Av Sandra Röjdell - 6 mars 2011 11:15

   En bil som Kevin verkligen gillade   Tröja och byxa bamse det gillar vi   En heldräkt lite onödigt köp men den är ju så grymt söt så den ska Kevin få svettas i lite iallafall :)   Sommar kläder   Ett par ganska stora byxor so...

Ovido - Quiz & Flashcards