Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

gnälla lite..

Av Sandra Röjdell - 9 juni 2010 04:33

Så har man nästan inte sovit på fyra dagar och ändå haft humöret uppe lite men jag känner att det vill svika mig. Hur ska man göra?

Kevin vill ha tutten i munen hala tiden och så fort jag somnar och råkar vända mig så vaknar han ju så klart..hum vet inte hur jag ska lösa detta, men får komma på något ska nog tvinga han till att vara vaken mer på dagen men det känns nästan hopplöst och innan han ska sova på kvällen ska han få äta en stoooor portion grött så kanske han kan sova bättre, hoppas hoppas hoppas.

Jag har satt i hårförlängning och jag är glad att Kate gjorde det till mig för det kliar så att jag håller på att dö så nu idag ska jag plocka ut det!

Ska testa sätta fast det på ett annat sätt än med flätter för det känns som om man inte kan komma åt riktigt att tvätta håret och när det fliar så kan jag nästan inte klia för att flätterna är ivägen men så är det så jävla snyggt så jag får lite ångest över att ta bort det. Men det är ett måste iomed att det kliar så att jag blir knäpp.

Får se om jag kan titta lite på Rapunzel om andra aldernativ och så kanske jag kan hitta något bra som till och med Thomas kanske kan hjälpa mig med att sätta fast, för min man kan allt om han bara vill :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Röjdell - 11 november 2011 10:24


      

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:37

Fick insperation från fly kartell som jag tycker är jätte söt, så jag fyndade en guldfiskskål för tio kr så började projektet:           resutat, lite mer fix kommer nya bilder.     ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:33

  pilatesboll snörre tapetklister   svart sprayfärg   Och så mysigt blev det   ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:09


  Mina finna pojkar Kevin är nu storebror, och det har hänt mycket sen förra inlägget. Dax att göra många nya inlägg.   Vi ska flytta till ett parhus:) Jag har många nya projekt. ...

Av Sandra Röjdell - 6 mars 2011 11:15

   En bil som Kevin verkligen gillade   Tröja och byxa bamse det gillar vi   En heldräkt lite onödigt köp men den är ju så grymt söt så den ska Kevin få svettas i lite iallafall :)   Sommar kläder   Ett par ganska stora byxor so...

Ovido - Quiz & Flashcards