Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

säkert

Av Sandra Röjdell - 17 maj 2010 09:09

Thomas kom till mig och sa att dom har planerat att ha en grabbdag lite då och då.

jaså sa jag och vad hade ni tänkt göra då?

Jo sa Thomas  lite roliga saker som att köra gokart och gå på layzerdom och panintboll och lite sånt.

Jaha sa jag men jag vill också ha en sån grupp?!!!

Då svarade Thomas mig med att jag har ju faktiskt en mammagrupp!!!


EN MAMMAGRUPP, och va fan kan vi göra då?

sitta och glo med våra barn jo förvisso är det väldigt trevligt, men det ända som händer är att det går en massa skitsnack, och titta på en film kan vi ju bara glömma äns det och plus att vi träffas liksom bara på dagarna.

Hur jävla roligt är det om man jämfört med att köra gokart och gå på Bio..Nä fan irriterad jag blev!


Nä det får nog vara dax att jag går ut och hittar på något skoj, jag jämför med en som nu är pappaledig, han är skitduktig och har sonen hela dagarna när mamman är på jobb. Men vad händer sen när det blir helg och hon är ledig jo då går han och sitter hos vänner och tittar på fotboll och gör massa avkoplande grejer.

Vad kan jag göra när Thomas är ledig, knappast äns sätta mig vid symaskinen och sy, Scrapbooka vad är det!? Färga håret jag väljer en tio minutersfärg, jag får göra alla dom sakerna när min son har somnat, men då vågrar man fan knappt änns sätta på en film med för högt ljud för man är rädd att han ska vakna för då går det inte att de filmen...


Var bara tvungen att beklaga mig lite, och en sak ska ni veta jag är med glädje med min son, men efter att ha varit med honom i sju månader dag och natt så kanske man behöver en liten stund för sig själv med. jag älskar honom så sjukt mycket och han är mitt allt.


 
 
Ingen bild

emilia

17 maj 2010 20:49

ja förfan de e på¨tiden att du får gå ut o göra nåt skoj!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Röjdell - 11 november 2011 10:24


      

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:37

Fick insperation från fly kartell som jag tycker är jätte söt, så jag fyndade en guldfiskskål för tio kr så började projektet:           resutat, lite mer fix kommer nya bilder.     ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:33

  pilatesboll snörre tapetklister   svart sprayfärg   Och så mysigt blev det   ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:09


  Mina finna pojkar Kevin är nu storebror, och det har hänt mycket sen förra inlägget. Dax att göra många nya inlägg.   Vi ska flytta till ett parhus:) Jag har många nya projekt. ...

Av Sandra Röjdell - 6 mars 2011 11:15

   En bil som Kevin verkligen gillade   Tröja och byxa bamse det gillar vi   En heldräkt lite onödigt köp men den är ju så grymt söt så den ska Kevin få svettas i lite iallafall :)   Sommar kläder   Ett par ganska stora byxor so...

Presentation

Omröstning

vilken dag är skönast?
 MÅNDAG
 TISDAG
 ONSDAG
 TORSDAG
 FREDAG
 LÖRDAG
 SÖNDAG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett litet jag


Ovido - Quiz & Flashcards