Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

Mardröm

Av Sandra Röjdell - 22 maj 2010 05:57

Så hände det man bara har haft mardrömmar om, jag vaknade på morgonen av att Kevin låg och grätt och när jag ska ta han får jag resa mig för att jag inte ser honom. Gud han är borta, rotar runt lite bland täkena men ser honom inte! HAN LIGGER PÅ GOLVET, jag lovar att hjärtat satte sig i halsgroppen och jag blev skiiiiit rädd. Har jag sparkat ner honom på golvet. Som tur var så låg vårt sängöverkast precise där han hade trillat ner.. puh kunde andas ut. Tittar på honom så att allt är okej. Han snyftar lite förvirrande och fattar inte vad som har hänt och varför han fick ligga där alldeles ensam.  Så nu får han inte sova mer i vår säng merän om vi inte ska sova, så idag blev det upp klockan 5.30 för att kattjävlen står och river på dörren och Kevin då självklart inte kan somna om då jag annars brukar ta upp honom och ha han i sängen hos oss, Tror jag höll på att strypa katten och kasta ut han med huvudet först från balkongen!!! Någon som har några tips om hur jag får katten att sluta med att riva?


Iallafall blir det loppis på jägers idag, får se om man kan fynda något kul i så fall läggeer jag upp lite bilder sen. Vet inte vad jag ska leta efter men kanske lite kläder till Kevin iallafall kanske någon kul leksak?


Ha en trevlig lördag

 
 
Eva

Eva

22 maj 2010 06:44

Hej!
Hua va hemskt! Min dotter har ramlat ner när hon va lite oxå...hon va så pass stor så hon tog sig upp i sängen men hon satte sig så långt ut på kanten så hon ramla ner på golvet...man kännde sig så hjälplös!

Hur bor du? Ang. katten...skaffa kattlucka! Vi har en sån o de e guld värt! O de kommer inte komma nå andra katter in...som alla tror! De har då inte hänt nån gång här iaf!

Ha en bra dag!
Kram

http://fen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Röjdell - 11 november 2011 10:24


      

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:37

Fick insperation från fly kartell som jag tycker är jätte söt, så jag fyndade en guldfiskskål för tio kr så började projektet:           resutat, lite mer fix kommer nya bilder.     ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:33

  pilatesboll snörre tapetklister   svart sprayfärg   Och så mysigt blev det   ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:09


  Mina finna pojkar Kevin är nu storebror, och det har hänt mycket sen förra inlägget. Dax att göra många nya inlägg.   Vi ska flytta till ett parhus:) Jag har många nya projekt. ...

Av Sandra Röjdell - 6 mars 2011 11:15

   En bil som Kevin verkligen gillade   Tröja och byxa bamse det gillar vi   En heldräkt lite onödigt köp men den är ju så grymt söt så den ska Kevin få svettas i lite iallafall :)   Sommar kläder   Ett par ganska stora byxor so...

Presentation

Omröstning

vilken dag är skönast?
 MÅNDAG
 TISDAG
 ONSDAG
 TORSDAG
 FREDAG
 LÖRDAG
 SÖNDAG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett litet jag


Ovido - Quiz & Flashcards