Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Sandra Röjdell - 5 maj 2010 21:24

Idag åkte vi till Lund och med oss hade vi Kristina och Leif, det var super trevlig med sällskap och ännu trevligare att det just var dom! Måste erkänna att min moster Kristina är min favvorit och jag älskar att vara med henne :)

Vi var iallafall och testade gröt och välling av GfK, Kevin han skrek nästan hela vägen till Lund men lugnade ner sig när vi väl tog ut honom från bilen. Stakare!

När det sen var tid för att testa gröt och välling så skrek han och vägrade att smaka han knepp ihop läpparna så man inte fick in något humm men iallafall för detta fick vi tre hundra kronor. På vägen ditt titta vi på söta hus och senare på kvällen blev det lite historia om  S:t Lars och jag älskar lyssna på såna historier.

Vad hände egentligen med alla ifrån  S:t Lars, plötsligt en dag var dom alla friska man kan ju undra!!

 

Tack till Leif och kristina för idag

 

  

Presentation

Omröstning

vilken dag är skönast?
 MÅNDAG
 TISDAG
 ONSDAG
 TORSDAG
 FREDAG
 LÖRDAG
 SÖNDAG

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Ett litet jag


Ovido - Quiz & Flashcards