Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Min födelsedag

Av Sandra Röjdell - 15 februari 2010 11:45

Så fyller jag år idag, blir en massa att göra..

Städa som bara tussan eftersom man har 10 katter i en lägenhet så blir det tyvärr ganska skitigt, dom små liven bajsar trampar i bajsen och går runt på hela golvet. Inte det lättaste att hålla två låder rena från kattbajs hela tiden men jag tar lådan kanske en gång i temmen förutom på natten.

Jag fick en kräk av Kevin på morgonen som ett GRATTIS mamma hoppas du får en kul dag :D hihi

Bästa födelsedagen ever för att jag har min lille plutt som jag älskar så himmla mycket. Lite jobbigt bara idag att jag har lidit av ganska mycket panikångest jag jag försöker att leva på som vandligt ändå kanske skäller jag lite på den imellanåt för att det är så jävla jobbigt men annars är det inte så mycket att göra åt det.

Städa städa städa..tycker att det är fruktansvärt drygt, stax dax att göra iordning tårterna hoppas att dom blir bra ska ta foto och visa er senare ikväll..

Jag vet om att jag ska få en balkongmatta och så härligt det kommer att bli.Helt blötsligt blir ju balkongen som ett extra rum, har bara lite låder och skit som ska snikras ihop på ballan sen är den färdig och typ 4 månader i min mans takt.. :D

Tänkte bara önska er andra en trewvlig dag för det har jag tänkt att ha :)

puss och kram

 
 
Malin

Malin

15 februari 2010 16:18

Grattis Grattis! :) Hoppas dagen fortsatt lika bra. Ni är så välkomna hit på besök...bara att säga när ni vill komma :) kram

http://rosbergmalin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Röjdell - 11 november 2011 10:24


      

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:37

Fick insperation från fly kartell som jag tycker är jätte söt, så jag fyndade en guldfiskskål för tio kr så började projektet:           resutat, lite mer fix kommer nya bilder.     ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:33

  pilatesboll snörre tapetklister   svart sprayfärg   Och så mysigt blev det   ...

Av Sandra Röjdell - 9 november 2011 09:09


  Mina finna pojkar Kevin är nu storebror, och det har hänt mycket sen förra inlägget. Dax att göra många nya inlägg.   Vi ska flytta till ett parhus:) Jag har många nya projekt. ...

Av Sandra Röjdell - 6 mars 2011 11:15

   En bil som Kevin verkligen gillade   Tröja och byxa bamse det gillar vi   En heldräkt lite onödigt köp men den är ju så grymt söt så den ska Kevin få svettas i lite iallafall :)   Sommar kläder   Ett par ganska stora byxor so...

Ovido - Quiz & Flashcards