Alla inlägg den 3 december 2009

Av Sandra Röjdell - 3 december 2009 20:53


    

Av Sandra Röjdell - 3 december 2009 20:28


Kevin och hans nya stooora mössa

  


Allt går jätte bra med Kevin, vår familj är nu verkligen en mysig liten familj och jag måste säga att jag älskar mitt nya liv med honom.

Han sover längre än vad jag göra på morgonen, han vaknar bara till lite fort för att äta och snutta lite sen sover han igen, mums vad jag älskar min kille.

Han är väldigt underbar. *Ska köpa det finnaste till honom i julklapp*

Jah njuter av varje dag med Kevin


Till nårgot annat:

 

Hon har mycket finna toffsar på öronen och dom kommer nog att bli stora senare när hon blir äldre, hon är ju bara 12 veckor.

hon är en riktig tornado och ska alltid bussa med allt man tar fram, hon kan till och med vara helt galen. 




  


Men där kommer stunder då hon också bara vill mysa:)


*Hon bortskänkes till en bra familj*

(då mammakatt har börjat att prylla henne ordentligt)



Kram kram 

Ovido - Quiz & Flashcards